Тел.: 0875 158426

 
Вие сте в: как да закупим

  как да закупим
 


КАК ДА ЗАКУПИМ ?


Закупуването на нашите стоки е много лесно и удобно.
Не е необходимо да идвате при нас - ние ще доставим вашият избор до вратата на вашия дом или офис, във всяко населено място на страната.


Уважаеми клиенти, магазин "Немос" приема и изпълнява поръчки направени само през сайта, on-line! Не се приемат поръчки по телефона или електронна поща!
Магазин Немос не разполага с мострена зала или  магазин за директно, лично пазаруване.



Регистрация не е необходима !


1. Чрез натискане на  бутона "ПРОДУКТИ"  се появяват основните категории продукти. Изберете търсената категория и подкатегория докато стигнете до желания продукт.

2.В страницата с продуктите и техните референтни номера и цени изберете продукт , ще се отвори прозорец с детайлна информация за избрания продукт с прозорче за избор на количество . Въведете желаното количество и натиснете "Добави в кошницата"

3.Появява се вашата кошница с продуктите  в нея.

-Ако желаете да поръчате още, натиснете бутон " Пазарувай още".

-Ако желаете да приключите с покупките, изберете "Вид доставка" и " Метод на плащане" и натиснете "Купи сега".
Появява се формуляр с данни за доставка и за фактура (по избор).
 След попълване на всички задължителни полета (отбелязани със звездичка), натиснете "Изпрати поръчка".
С това поръчката приключва. Вие ще получите автоматично генерирано съобщение със съдържанието на Вашата поръчка на електронната ви поща. Моля проверете пощата си за наличие на това съобщение. Ако такова съобщение няма това означава , че поръчката не е пристигнала при нас и ще трябва да се попълни отново.



Доставката е за сметка на получателя.

Пратките се доставят ЕДИНСТВЕНО с куриерска фирма СПИДИ.


Всички цени са крайни, в български лева с включен ДДС.

Плащането може да бъде извършено по следните начини:

1. Плащане по банков път (отнема 1-2 работни дни за потвърждение на постъпване на средствата по нашата сметка)
2. Плащане на куриера ( с наложен платеж чрез Пощенски Паричен Превод ).

В случай на неприемане на пратка от страна на клиента поради една или повече от следните причини :

- невъзможност да бъде открит получателя на посочения адрес или телефон
- нежелание на клиента да посети офис на куриерската фирма за получаване на своята пратка
- нежелание на клиента да приеме и плати пратката

клиентът неприел пратката е длъжен да заплати на фирма Немос ООД куриерските разходи направени от 
изпращача (Немос ООД)  по изпращането и връщането на пратката.

В случай , че получателя откаже да възстанови разходите по изпращането и връщането на пратката, фирма Немос ООД си запазва правото да поиска от клиента , при негови следващи поръчки от сайта Немос.бг, тяхното пълно предплащане по банков път.



телефон : 0875 158426

e-mail: info@nemos.bg




БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА за всяка поръчка с обща стойност на продуктите над 100.00 лв.

Поръчки, постъпили до 13.00 часа се обработват и изпращат същия ден.
 Поръчките, постъпили след 13:00 часа се обработват и изпращат същия работен ден само при възможност.

Връщането на закупена стока е един от начините за удовлетворяване на рекламация в случай на дефект. Без проява на несъответствие потребителите могат да се откажат от покупката в срок от 14 дни. Това са възможностите за отказ от покупка, предвидени в Закона за защита на потребителите, който е в съответствие с европейското законодателство. Необходимо е стоката да се върне в добро състояние, така както е получена от потребителя, добре опакована! Стоките, които предлагаме не са гаранционни, освен електроуредите, които имат гаранция 12 месеца от датата на закупуване.

 
2019 Nemos.bg
как да закупим